Kedves Látogató!

Szeretnél vásárolni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? Íme némi segítség.

1. A helyes melltartóméret kiválasztása

Először is nagyon fontos, hogy tudd a helyes melltartóméretedet. Ha úgy érzed tudod, akkor is arra kérlek, nézd meg ezt a blogbejegyzést arról, mi a Jó és rossz melltartó 6 ismérve. Ha mind a 6 szempont szerint jó a méret, amit jelenleg is hordasz, nincs más dolgod, máris ugorj lejjebb a Rendelés menetére :)

Ha nem tudod, mi a helyes méreted, vagy most kiderült, hogy a 6 jel közül valamelyiket észleled, akkor segítünk! :)

Lehetőséged van online mérettanácsadásra, melyet telefonon vagy skype-on, de akár email keresztül is megejthetünk.

Ha szeretnél magad megbizonyosodni a jó méretedről, akkor olvasd el ezt a bejegyzésünket arról, hogy válassz magadnak melltartót:

BLOG - Hogyan válaszd ki a megfelelő méretű melltartót

2. A rendelés menete

I.) A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheted

A termékeket a Kosárba helyezheted bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt be kell lépned a rendszerbe. Ezt csak akkor tudod megtenni, ha regisztrálod magad.

A kosárba helyezést követően válaszd a FIZETÉS gombot (vagy böngészhetsz a további termékek között a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁS gomb megnyomásával). Ha később befejezted a böngészést és szeretnél fizetni, akkor a Főoldal Főmenüjének jobb felső sarkában található Kosár gombra húzva az egeret, ki tudod választani a FIZETÉS gombot.

A FIZETÉS gombra nyomva megjelenik a KOSÁR tartalma. Ekkor még tudsz módosítani a tartalmán, a darabszámon is, vagy esetleg törölhetsz is terméket a kosárból.

A TOVÁBB gombra kattintva előjön a BEJELENTKEZÉS menüpont. A terméket csak akkor tudod megvásárolni, ha regisztrálod magad.

Az oldal bal oldalán lévő REGISZTRÁCIÓ segítségével tudod magad regisztrálni az oldalon.

 Ha Te már regisztrált vásárló vagy, de elfelejtette jelszavadat, használd a jelszó-emlékeztetőt. Ha itt megadod a regisztrált e-mail címedet, akkor a jelszavadat e-mailben elküldjük Neked. 

Belépést a bal oldali menüpont segítségével végezheted el. Itt add meg regisztrált e-mail címedet és jelszavadat, majd nyomd meg a BELÉPÉS gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben véglegesítheted a megrendelést.

Kilépni az oldal legfelső részén, a jobbfelső sarokban található KIJELENETKEZÉS gomb megnyomásával tudsz.

 

II.  A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheted, szerkesztheted. Lehetőség van arra, hogy megtekintsd és módosítsd, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kívánsz rendelni, valamint ki tudod választani az számodra legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheted az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válasszd a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntötesz, akkor a FIZETÉS gombot megnyomva véglegesítheted a megrendelést.

 

III. A következő lépcsőben a szállítási címede(i)t tudod rögzíteni.

 

IV. Amennyiben rögzítettél legalább egy szállítási címet, a következő pontban kiválasztod a szállítási és számlázási címet. Ha a számlázási és szállítási cím nem egyezik (mert mondjuk a munkahelyedre szeretnél rendelni vagy másik címre), akkor itt van lehetőséged még módosítani egy új cím felvételével.

 

V. A szállítás menüponthoz érkezve jelenleg 2 lehetőség közül választhatsz ezen az oldalon.

  • GLS házhozszállítás (fizetés a következő oldalon bankkártyával), melynek ára egységesen bruttó 990 forint. Azonban 20.000,- os rendelési összeg felett a szállítás ingyenes

  • GLS házhozszállítás (utánvét), ekkor a fizetést készpénzben vagy bankkártyával az átvételt követően a GLS futárral rendezed.

Ezen az oldalon csak úgy tudsz továbblépni, ha elolvasod az Általános Szerződési feltételeket és ezt be is pipálod.

 

VI. Ha nem az utánvétes rendelést választottad, akkor a következő oldalon választhatsz a:

  • Banki átutalás (Elektronikus banki fizetés)

  • Kártyás fizetés között (Simple)

Ha banki átutalással szeretnél fizetni, akkor kérlek vedd figyelembe, hogy a raktáron lévő terméket csak az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követő másnap tudjuk átadni a futárszolgálatnak. Illetve nem raktáron lévő termékeinknél pedig a gyártótól való megrendelést is csak akkor indítjuk, amikor számlánkra beérkezik az összeg és a szállítási idő innentől kezd el ketyegni.

Ha a kártyás fizetést választottad, akkor átirányítunk az OTP Simple biztonságos és gyors fizetési oldalára, ahol a bankkártyádat megterhelik a vásárlás összegével.

Ha bármilyen probléma merülne fel a kártyás vásárlás közben, kérlek haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a felmerült hibát.

 

VII. Miután véglegesítetted a rendelést, a megadott e-mail címére küldünk Neked egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelésed adatait. Amennyiben nem kapsz ilyen levelet a megrendelést követő fél órán belül, a rendszer nem fogadta el megrendelésedet. Ilyen esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével emailben vagy telefonon.

Miután elvégeztük megrendelésed feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát figyelemmel kísérheted a Fiókom menüpont RENDELÉSI ELŐZMÉNYEK segítségével. Itt megtalálhatod az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldtél. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. Illetve itt módosíthatod Fiók-adataidat is.


Product successfully added to the product comparison!