Rendeléstől való elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A vásárló a kézhezvételtől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.

A vásárlástól való elállást minden esetben írásos formában kell felénk jelezned a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Az elállási nyilatkozatot vagy emailben vagy postán kell eljuttatnod hozzánk és fontos, hogy csak akkor tekinthető az elállási határidő szerint érvényesnek, ha a nyilatkozatot akár elektronikus, akár postai úton, de 14 napon belül kézhez kapjuk. A Vevő köteles a terméket is 14 napon belül visszajuttatni a Bravúr Fehérnemű részére.

Ha a vásárlást követő 14 napon belül el kívánsz állni a vásárlástól, kérlek hogy a terméket használatba vétel nélkül (címke eltávolítása, a termék hordása, kimosása nélkül) sérülésmentesen (külsérelmi nyomoktól és használattól mentesen, címkéivel együtt) a számla csatolásával juttasd vissza a Bravúr Fehérnemű címére (2317 Szigetcsép, Malom u. 4) a saját költségeden. Az előformázott, szivacsos melltartókat és fehérneműket dobozban kérjük visszajuttatni, hogy sérülésmentességük ezáltal is biztosítva legyen. A csomagot minden esetben ajánlott postai küldeményként vagy futárszolgálattal juttasd vissza hozzánk, hogy biztonságban megérkezhessen.

Ezt követően, a Bravúr Fehérnemű köteles a Vevő által kifizetett termék(ek) árait haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni. A Vevő köteles az elállási jog gyakorlása miatti termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült szállítási költséget fedezni, így az utánvéttel küldött termékeket nem áll módunkban átvenni. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Bravúr Fehérnemű azonban követelheti a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A használt terméket ugyanis a Bravúr Fehérnemű nem értékesítheti tovább.

Hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheti a termék cseréjét
  • kérheti a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhat a vásárlástól

 

Mely termékeknél nem érvényesíthető az elállási jog?

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet "A távollévők között kötött szerződésekről" szóló rendelkezés 5. paragrafus C. pontja alá eső termékekre (azaz  „olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő” az elállás joga nem érvényesíthető

Higiéniai okok miatt fehérnemű és fürdőruha alsót sajnos nem áll módunkban cserélni.

De természetesen hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

Ha a fehérnemű alsó nem megfelelő méretű, azt higiéniai okokból cserélni sajnos nem tudjuk. Ezért, ha nem vagy biztos az alsód méretében, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és nagyon szívesen lemérjük Neked a terméket, hogy biztosra mehess a vásárlással. 

A jelen jogi nyilatkozatban nem rendezett kérdésekben a hatályos jogszabályi előírásokban foglalt rendelkezések az irányadóak. 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

 

11. Jótállás, Garancia, Szavatosság

Az Bravúr Fehérnemű webáruház nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet „A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről” útmutatásai az irányadók.

A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha az általunk forgalmazott terméket az útmutatásoknak (bevarrt címke, termékkezelési útmutató) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták és a weboldalon ismertetett vagy a kinyomtatott kezelési útmutatót betartották.

A szavatossági igény érvényesítéséhez számla szükséges.

Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. Szavatossági igényeddel kérlek, keress minket telefonon vagy emailen (info@bravurfehernemu.hu, +36 70 776 33 36)

A gyártóktól érkező minden egyes terméket megvizsgálunk, mielőtt elküldjük Neked. Természetesen a legnagyobb odafigyelésünk mellett is előfordulhat, hogy a termék hibás. Kérlek, amint észreveszed a hibát, emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül.

gyártási hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák (nem a bevarrt címkének megfelelő tisztítás, nem rendeltetésszerű használat, a weboldalunkon lévő termékkezelési útmutató be nem tartása) esetén a szavatossági jogok nem érvényesíthetőek.

Szavatossági igény érvényesítésekor, csere esetén az eredetileg megvásárolt fehérneművel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi álljuk. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.


Product successfully added to the product comparison!