GYIK – Gyakran ismételt kérdések

1. Szállítás

1.1 Milyen szállítási lehetőségeket tudok igénybe venni?

Személyes átvételre egyelőre sajnos nincs lehetőség, de dolgozunk a megoldáson.

Cégünk a GLS Futár szerződött partnere, így csomagjainkat ők szállítják házhoz. A csomagok általános szállítási összege 990,-, de 20.000,- feletti szállítás esetén a szállítási díjat mi álljuk.

 

1.2   Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

Raktáron lévő termékeinket a megrendelés kifizetéstől számított  2-3 munkanapon belül kézhez is kapod. Azt, hogy melyik termék van raktáron, a termék adatlapján tekintheted meg.

Raktárkészleten nem lévő termékek esetén a szállítási idő termékenként eltér:

  • Az IDentity Lingerie termékek, akár egyedi méretre, akár a standard méretben készülnek, a szállítási idő kb. 7-20 nap. Tapasztalataink alapján a termékek 10 napon belül megérkeznek
  • Parfait termékek esetében a szállítási idő a tapasztalatok alapján 14-21 nap. Átlagosan 10 napon belül érkeznek meg
  • A Freya, Elomi és Fantasie termékek vállalt szállítási ideje 14-21 nap.
  • A Magic Bodyfashion termékek szállítási határideje körülbelül 21 nap.

A termékek a beérkezést követően másnap kiszállításra is kerülnek.

1.3   Hogyan tudom követni a megrendelt csomagom útját?

A termék megrendelését és kifizetését követően kapsz tőlünk egy emailt, melyben értesítünk arról, van-e az adott termék raktáron és ha nincs, akkor mikorra várható a beérkezése.

Amint átadtuk a megrendelést a GLS-nek, tőlük érkező email üzenetben követheted pontosan azt, mikorra várható a csomag megérkezése.

 

2. Vásárlás

2.1   Módosíthatok a megrendelésemen?

Amennyiben azt még nem adtuk át a futárszolgálatnak kiszállításra, természetesen lehet módosítani a megrendelésen.

Kérlek, ha módosítanál a megrendelésen, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot emailen vagy telefonon.

2.2   Törölhetem a megrendelést?

Természetesen, mindaddig, amíg nem adtuk azt át a futárszolgálatnak, a rendelést lehet törölni.

Kérlek, ha törölnéd a megrendelésed, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot emailen vagy telefonon.

 

2.3   Visszaküldhetek egy terméket és kérhetem a cseréjét egy másik termékre?

Ha nem megfelelő méretű a termék számodra kérlek, lépj velünk kapcsolatba, hogy segíthessünk megtalálni a megfelelő méretet. A terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül természetesen visszaküldheted és kérheted a termék cseréjét más méretben, amennyiben azt még nem hordtad és nem távolítottad el róla a címkét (Magic Bodyfashion dobozos termékeknél a Bravúr matrica eltávolítása számít használatba vételnek. A szilikonnal ellátott termékek nem rendelkeznek címkével, a doboz felnyitása után, kivéve minőségbeli problémák, sajnos nem áll módunkban cserélni a terméket)

 

3. Visszaküldés és Csere

3.1   Hogyan tudom visszaküldeni a terméket és elállni a vásárlástól?

A vásárló a kézhezvételtől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.

A vásárlástól való elállást minden esetben írásos formában kell felénk jelezned a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Az elállási nyilatkozatot vagy emailben vagy postán kell eljuttatnod hozzánk és fontos, hogy csak akkor tekinthető az elállási határidő szerint érvényesnek, ha a nyilatkozatot akár elektronikus, akár postai úton, de 14 napon belül kézhez kapjuk. A Vevő köteles a terméket is 14 napon belül visszajuttatni a Bravúr Fehérnemű részére.

Ha a vásárlást követő 14 napon belül el kívánsz állni a vásárlástól, kérlek hogy a terméket használatba vétel nélkül (címke eltávolítása, a termék hordása, kimosása nélkül) sérülésmentesen (külsérelmi nyomoktól és használattól mentesen, címkéivel együtt) a számla csatolásával juttasd vissza a Bravúr Fehérnemű címére (2317 Szigetcsép, Malom u. 4) a saját költségeden. Az előformázott, szivacsos melltartókat és fehérneműket dobozban kérjük visszajuttatni, hogy sérülésmentességük ezáltal is biztosítva legyen. A csomagot minden esetben ajánlott postai küldeményként vagy futárszolgálattal juttasd vissza hozzánk, hogy biztonságban megérkezhessen.

Ezt követően, a Bravúr Fehérnemű köteles a Vevő által kifizetett termék(ek) árait haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni. A Vevő köteles az elállási jog gyakorlása miatti termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült szállítási költséget fedezni, így az utánvéttel küldött termékeket nem áll módunkban átvenni. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Bravúr Fehérnemű azonban követelheti a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A használt terméket ugyanis a Bravúr Fehérnemű nem értékesítheti tovább.

Hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheti a termék cseréjét
  • kérheti a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhat a vásárlástól

Mely termékeknél nem érvényesíthető az elállási jog?

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet "A távollévők között kötött szerződésekről" szóló rendelkezés 5. paragrafus C. pontja alá eső termékekre (azaz  „olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő” az elállás joga nem érvényesíthető

Higiéniai okok miatt fehérnemű és fürdőruha alsót sajnos nem áll módunkban cserélni.

De természetesen hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

Ha a fehérnemű alsó nem megfelelő méretű, azt higiéniai okokból cserélni sajnos nem tudjuk. Ezért, ha nem vagy biztos az alsód méretében, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és nagyon szívesen lemérjük Neked a terméket, hogy biztosra mehess a vásárlással. 

 

3.2    Hibás terméket kaptam, ilyenkor mi a teendő?

A gyártóktól érkező minden egyes terméket megvizsgálunk, mielőtt elküldjük Neked. Természetesen a legnagyobb odafigyelésünk mellett is előfordulhat, hogy a termék hibás. Kérlek, amint észreveszed a hibát, emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül.

hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák (nem a bevarrt címkének megfelelő tisztítás, nem rendeltetésszerű használat, a weboldalunkon lévő termékkezelési útmutató be nem tartása) esetén a szavatossági jogok nem érvényesíthetőek.

 

4. Fizetési feltételek

4.1    Az oldalon keresztüli fizetés biztonságos?

Teljes mértékben. Mindenben magas minőségre és megbízhatóságra törekszünk, ezért így van ez az online fizetési megoldással is. Weboldalunk a modern és biztonságos Simple Pay online fizetési rendszert használja a bankkártyás fizetéskhez. Az OTP Mobil Kft. által üzemeltett szolgáltatás egyszerű és biztonságos fizetési megoldást nyújt. A fizetés során a megadott adatokat a rendszer kezeli és azokhoz nem jut hozzá a Bravúr Fehérnemű.

 

4.2   Mikor fogják megterhelni a kártyámat az adott vásárlás összegével?

A terméket, miután a kosárba helyezted és végigvezetted a vásárlási folyamaton, tehát megadtad a szállítási címedet, illetve kiválasztottad a kártyás vásárlást, az oldalunk automatikusan átirányít a Simple Pay oldalára, ami a kártyaadatok megadását követően azonnal megterheli a megadott kártyát.

 

4.3   Probléma lépett fel a vásárlás közben a bankkártya adataim közlése közben? Hogyan kaphatom meg a megrendelt terméket?

Amenyiben a tranzakció közben megszakad a fizetés, kérlek azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot és mi a szolgáltatókkal közösen orvosoljuk a problémát.


Product successfully added to the product comparison!