ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Örülünk, hogy rátaláltál a Bravúr Fehérnemű weboldalára. Az alábbiakban ismertetjük az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában a Bravúr Fehérnemű Kft. weboldalán jelenik meg, nem minősül írásbeli szerződésnek, a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A Bravúr Fehérnemű webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a Kapcsolat menüpontból is elérhető elérhetőségeink bármelyikén szívesen állunk rendelkezésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Tájékoztatunk, hogy Te mint vásárló (fogyasztó) az www.barvurfeheremu.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítod, hogy ismered és elfogadod, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kívánsz lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és azokat kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

 

  1. A szolgáltató adatai:
  • A szolgáltató neve: Bravúr Fehérnemű Korlátolt Felelősségű Társaság
  • A szolgáltató székhelye, postai címe (és egyben a panaszügyintézés helye): 2317 Szigetcsép, Malom u. 4.
  • A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@bravurfehernemu.hu
  • Telefonszáma: +36 70 776 33 336
  • Cégjegyzékszáma: 13-09-187307
  • Adószáma: 25953572-2-13
  • Bankszámlaszáma: OTP 11742252-25539008
  • Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-127303/2017
  • A szerződés nyelve:Magyar

 

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail, telefonszáma címe:

Webonic Kft.
8000 Székesfehérvár, Budai út 14.  

+36 22 78 76 74

SUPPORT@WEBONIC.HU

 

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunk fehérneműk, fürdőruhák, hálóruhák, alsóruházati- és kiegészítő termékek forgalmazásával foglalkozik.

Emellett tartunk kislétszámú vagy személyes mérettanácsadási workshopokat, illetve online mérettanácsadást is.

 

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

 

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, illetve utánvét esetén az utánvét plusz költségét.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhetsz a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheted egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretnél kapni a termékről, akkor kattints a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jutsz el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphatsz. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szükséged, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedj felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

A rendelés menete

I.) A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheted

A termékeket a Kosárba helyezheted bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt be kell lépned a rendszerbe. Ezt csak akkor tudod megtenni, ha regisztrálod magad.

A kosárba helyezést követően válaszd a FIZETÉS gombot (vagy böngészhetsz a további termékek között a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁS gomb megnyomásával). Ha később befejezted a böngészést és szeretnél fizetni, akkor a Főoldal Főmenüjének jobb felső sarkában található Kosár gombra húzva az egeret, ki tudod választani a FIZETÉS gombot.

A FIZETÉS gombra nyomva megjelenik a KOSÁR tartalma. Ekkor még tudsz módosítani a tartalmán, a darabszámon is, vagy esetleg törölhetsz is terméket a kosárból.

A TOVÁBB gombra kattintva előjön a BEJELENTKEZÉS menüpont. A terméket csak akkor tudod megvásárolni, ha regisztrálod magad.

Az oldal bal oldalán lévő REGISZTRÁCIÓ segítségével tudod magad regisztrálni az oldalon.

 Ha Te már regisztrált vásárló vagy, de elfelejtette jelszavadat, használd a jelszó-emlékeztetőt. Ha itt megadod a regisztrált e-mail címedet, akkor a jelszavadat e-mailben elküldjük Neked. 

Belépést a bal oldali menüpont segítségével végezheted el. Itt add meg regisztrált e-mail címedet és jelszavadat, majd nyomd meg a BELÉPÉS gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben véglegesítheted a megrendelést.

Kilépni az oldal legfelső részén, a jobbfelső sarokban található KIJELENETKEZÉS gomb megnyomásával tudsz.

 

II.  A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheted, szerkesztheted. Lehetőség van arra, hogy megtekintsd és módosítsd, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kívánsz rendelni, valamint ki tudod választani az számodra legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheted az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válasszd a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntötesz, akkor a FIZETÉS gombot megnyomva véglegesítheted a megrendelést.

 

III. A következő lépcsőben a szállítási címede(i)t tudod rögzíteni.

 

IV. Amennyiben rögzítettél legalább egy szállítási címet, a következő pontban kiválasztod a szállítási és számlázási címet. Ha a számlázási és szállítási cím nem egyezik (mert mondjuk a munkahelyedre szeretnél rendelni vagy másik címre), akkor itt van lehetőséged még módosítani egy új cím felvételével.

 

V. A szállítás menüponthoz érkezve jelenleg 2 lehetőség közül választhatsz ezen az oldalon.

  • GLS házhozszállítás (fizetés a következő oldalon bankkártyával), melynek ára egységesen bruttó 990 forint. Azonban 20.000,- os rendelési összeg felett a szállítás ingyenes
  • GLS házhozszállítás (utánvét), ekkor a fizetést készpénzben vagy bankkártyával az átvételt követően a GLS futárral rendezed.

Ezen az oldalon csak úgy tudsz továbblépni, ha elolvasod az Általános Szerződési feltételeket és ezt be is pipálod.

 

VI. Ha nem az utánvétes rendelést választottad, akkor a következő oldalon választhatsz a:

  • Banki átutalás (Elektronikus banki fizetés)
  • Kártyás fizetés között (Simple)

Ha banki átutalással szeretnél fizetni, akkor kérlek vedd figyelembe, hogy a raktáron lévő terméket csak az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követő másnap tudjuk átadni a futárszolgálatnak. Illetve nem raktáron lévő termékeinknél pedig a gyártótól való megrendelést is csak akkor indítjuk, amikor számlánkra beérkezik az összeg és a szállítási idő innentől kezd el ketyegni.

Ha a kártyás fizetést választottad, akkor átirányítunk az OTP Simple biztonságos és gyors fizetési oldalára, ahol a bankkártyádat megterhelik a vásárlás összegével.

Ha bármilyen probléma merülne fel a kártyás vásárlás közben, kérlek haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a felmerült hibát.

 

VII. Miután véglegesítetted a rendelést, a megadott e-mail címére küldünk Neked egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelésed adatait. Amennyiben nem kapsz ilyen levelet a megrendelést követő fél órán belül, a rendszer nem fogadta el megrendelésedet. Ilyen esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével emailben vagy telefonon.

Miután elvégeztük megrendelésed feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát figyelemmel kísérheted a Fiókom menüpont RENDELÉSI ELŐZMÉNYEK segítségével. Itt megtalálhatod az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldtél. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. Illetve itt módosíthatod Fiók-adataidat is.

 

4. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretnél, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnod a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a neved, számlázási és szállítási adataidat, e-mail címet, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavadat. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

A termékeket a Kosárba helyezheted bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt be kell lépned a rendszerbe. Ezt csak akkor tudod megtenni, ha regisztrálod magad.

A kosárba helyezést követően válaszd a FIZETÉS gombot (vagy böngészhetsz a további termékek között a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁS gomb megnyomásával). Ha később befejezted a böngészést és szeretnél fizetni, akkor a Főoldal Főmenüjének jobb felső sarkában található Kosár gombra húzva az egeret, ki tudod választani a FIZETÉS gombot.

A FIZETÉS gombra nyomva megjelenik a KOSÁR tartalma. Ekkor még tudsz módosítani a tartalmán, a darabszámon is, vagy esetleg törölhetsz is terméket a kosárból.

A TOVÁBB gombra kattintva előjön a BEJELENTKEZÉS menüpont. A terméket csak akkor tudod megvásárolni, ha regisztrálod magad.

Az oldal bal oldalán lévő REGISZTRÁCIÓ segítségével tudod magad regisztrálni az oldalon.

 Ha Te már regisztrált vásárló vagy, de elfelejtette jelszavadat, használd a jelszó-emlékeztetőt. Ha itt megadod a regisztrált e-mail címedet, akkor a jelszavadat e-mailben elküldjük Neked. 

 

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően alakulnak a szállítási határidők.

Raktárkészleten nem lévő termékek esetén a szállítási idő gyártónként eltér:

  • Az IDentity Lingerie termékek, akár egyedi méretre, akár a standard méretben készülnek, a szállítási idő kb. 7-20 nap. Tapasztalataink alapján a termékek 10 napon belül megérkeznek
  • Parfait termékek esetében a szállítási idő a tapasztalatok alapján 14-21 nap. Átlagosan 10 napon belül érkeznek meg
  • A Freya, Elomi és Fantasie termékek vállalt szállítási ideje 14-21 nap.
  • A Magic Bodyfashion termékek szállítási határideje körülbelül 21 nap.

A termékek a hozzánk beérkezést követően másnap kiszállításra kerülnek.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk a megrendelésedet, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálod a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, raktárkészleten lévő termék esetén csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálod).
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: 
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az általad megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a Termékkezelési útmutatós a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Házhoz szállítás díjszabása

  • Rendelési érték 0- 19.999 Ft között a házhoz szállítás díja: 990 Ft
  • Rendelési érték 20.000 Ft felett ingyenes.
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik (+300 Ft)

 

7. Szállítási határidő

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően alakulnak a szállítási határidők.

Raktárkészleten nem lévő termékek esetén a szállítási idő gyártónkként eltér:

  • Az IDentity Lingerie termékek, akár egyedi méretre, akár a standard méretben készülnek, a szállítási idő kb. 7-20 nap. Tapasztalataink alapján a termékek körülbelül 10 napon belül megérkeznek
  • Parfait termékek esetében a szállítási idő a tapasztalatok alapján 14-21 nap. Átlagosan 10 napon belül érkeznek meg
  • A Freya, Elomi és Fantasie termékek vállalt szállítási ideje 14-21 nap.
  • A Magic Bodyfashion termékek szállítási határideje körülbelül 21 nap.

A termékek a hozzánk beérkezést követően másnap kiszállításra kerülnek.

 

8. Házhozszállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudod, és biztosítani tudod a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

9. Postai szállítással kapcsolatos információk

Postai úton nem küldünk csomagot.

 

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A vásárló a kézhezvételtől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.

A vásárlástól való elállást minden esetben írásos formában kell felénk jelezned a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Az elállási nyilatkozatot vagy emailben vagy postán kell eljuttatnod hozzánk és fontos, hogy csak akkor tekinthető az elállási határidő szerint érvényesnek, ha a nyilatkozatot akár elektronikus, akár postai úton, de 14 napon belül kézhez kapjuk. A Vevő köteles a terméket is 14 napon belül visszajuttatni a Bravúr Fehérnemű részére.

Ha a vásárlást követő 14 napon belül el kívánsz állni a vásárlástól, kérlek hogy a terméket használatba vétel nélkül (címke eltávolítása, a termék hordása, kimosása nélkül) sérülésmentesen (külsérelmi nyomoktól és használattól mentesen, címkéivel együtt) a számla csatolásával juttasd vissza a Bravúr Fehérnemű címére (2317 Szigetcsép, Malom u. 4) a saját költségeden. Az előformázott, szivacsos melltartókat és fehérneműket dobozban kérjük visszajuttatni, hogy sérülésmentességük ezáltal is biztosítva legyen. A csomagot minden esetben ajánlott postai küldeményként vagy futárszolgálattal juttasd vissza hozzánk, hogy biztonságban megérkezhessen.

Ezt követően, a Bravúr Fehérnemű köteles a Vevő által kifizetett termék(ek) árait haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni. A Vevő köteles az elállási jog gyakorlása miatti termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült szállítási költséget fedezni, így az utánvéttel küldött termékeket nem áll módunkban átvenni. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Bravúr Fehérnemű azonban követelheti a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A használt terméket ugyanis a Bravúr Fehérnemű nem értékesítheti tovább.

Hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheti a termék cseréjét
  • kérheti a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhat a vásárlástól

 

Mely termékeknél nem érvényesíthető az elállási jog?

A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet "A távollévők között kötött szerződésekről" szóló rendelkezés 5. paragrafus C. pontja alá eső termékekre (azaz  „olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő” az elállás joga nem érvényesíthető

Higiéniai okok miatt fehérnemű és fürdőruha alsót sajnos nem áll módunkban cserélni.

De természetesen hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

Ha a fehérnemű alsó nem megfelelő méretű, azt higiéniai okokból cserélni sajnos nem tudjuk. Ezért, ha nem vagy biztos az alsód méretében, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és nagyon szívesen lemérjük Neked a terméket, hogy biztosra mehess a vásárlással. 

A jelen jogi nyilatkozatban nem rendezett kérdésekben a hatályos jogszabályi előírásokban foglalt rendelkezések az irányadóak. 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

 

11. Jótállás, Garancia, Szavatosság

Az Bravúr Fehérnemű webáruház nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet „A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről” útmutatásai az irányadók.

A szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha az általunk forgalmazott terméket az útmutatásoknak (bevarrt címke, termékkezelési útmutató) megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták és a weboldalon ismertetett vagy a kinyomtatott kezelési útmutatót betartották.

A szavatossági igény érvényesítéséhez számla szükséges.

Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. Szavatossági igényeddel kérlek, keress minket telefonon vagy emailen (info@bravurfehernemu.hu, +36 70 776 33 36)

A gyártóktól érkező minden egyes terméket megvizsgálunk, mielőtt elküldjük Neked. Természetesen a legnagyobb odafigyelésünk mellett is előfordulhat, hogy a termék hibás. Kérlek, amint észreveszed a hibát, emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül.

A gyártási hibás termék esetén a Vevő az alábbi három szavatossági joggal élhet:

  • kérheted a termék cseréjét
  • kérheted a termék javítását vagy árleszállítást
  • illetve elállhatsz a vásárlástól

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák (nem a bevarrt címkének megfelelő tisztítás, nem rendeltetésszerű használat, a weboldalunkon lévő termékkezelési útmutató be nem tartása) esetén a szavatossági jogok nem érvényesíthetőek.

Szavatossági igény érvényesítésekor, csere esetén az eredetileg megvásárolt fehérneművel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi álljuk. Így tehát pl. méretcserét nem lehet kérni a szavatossági igény benyújtásakor, arra az esetre a cseregarancia útmutatásai vonatkoznak.

 

12. Csere

Higiéniai okok miatt fehérnemű és fürdőruha alsót, illetve a Magic Bodyfashion szilikonnal fennmaradó termékeit sajnos nem áll módunkban cserélni.

Ha a fehérnemű alsó nem megfelelő méretű, azt higiéniai okokból cserélni sajnos nem tudjuk. Ezért, ha nem vagy biztos az alsód méretében, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és nagyon szívesen lemérjük Neked a terméket, hogy biztosra mehess a vásárlással. 

A vásárló a kézhezvételtől számított 14 napon belül írásban jelezheti szándékát az egyéb termékek cseréjét illetően.

A cserét minden esetben írásos formában kell felénk jelezned a kézhezvételtől számított 14 napon belül. A cserére való igényedet vagy emailben vagy postán kell eljuttatnod hozzánk és fontos, hogy csak akkor tekinthető érvényesnek, ha az igény akár elektronikus, akár postai úton, de 14 napon belül kézhez kapjuk. A Vevő köteles a terméket is 14 napon belül visszajuttatni a Bravúr Fehérnemű részére.

Ha egy adott terméket szeretnél kicserélni, kérlek hogy a terméket használatba vétel nélkül (címke eltávolítása, a termék hordása, kimosása nélkül) sérülésmentesen (külsérelmi nyomoktól és használattól mentesen, címkéivel együtt) a számla csatolásával juttasd vissza a Bravúr Fehérnemű címére (2317 Szigetcsép, Malom u. 4) a saját költségeden. Az előformázott, szivacsos melltartókat és fehérneműket dobozban kérjük visszajuttatni, hogy sérülésmentességük ezáltal is biztosítva legyen. A csomagot minden esetben ajánlott postai küldeményként vagy futárszolgálattal juttasd vissza hozzánk, hogy biztonságban megérkezhessen.

Ha a kért csere raktáron van, úgy 3 munkanpon belül eljuttatjuk Neked. Ha a kért cseretermék nincs nálunk raktárkészleten, így annak megrendelésénél a fentebb részletezett szállítási határidők a mérvadóak (gyártónkként eltérnek)  

Minden kedves vásárlónknak szeretnénk felajánlani, hogy ha segítségünkkel történt a méret meghatározása, ám a megrendelt termék mégsem volt ennek megfelelően megfelelő méretű, akkor az új termék szállítási költségét mi álljuk.

 

 

13. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út. 

Panaszügyintézés módja

A Bravúr Fehérnemű KFt. a termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás a telephelye szerinti történt előterjesztését követően legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben válaszol, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

 

Panaszügyintézés ideje

A Bravúr Fehérnemű Kft. az előterjesztett kifogásokat a  telephelyén, levélben vagy e-mailben fogadja. A telephelyi megjelenéshez előre egyeztetett időpont szükséges.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Bravúr Fehérnemű Kft. és a Vevő között esetlegesen fennálló jogvita tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ön számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara 
mellett működő Békéltető Testület
(Pest Megyei Békéltető Testület)

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240

Telefon:
(+36-1) 269-0703
(+36-1) 784-3076

Email: pmbekelteto@pmkik.hu

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

 

14. Adatkezelés

 

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges. 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el:

https://bravurfehernemu.hu/content/7-adatvedelmi-nyilatkozat

 

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A Bravúr Fehérnemű semmilyen módon nem felelős az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elvesztéséért, vagy akár az Internetes hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért.

Az oldalakon előforduló sajtóhibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor

Amennyiben az ÁSZF valamely pontja érvénytelennek minősülne, az nem teszi érvénytelenné annak többi rendelkezését.

A Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül a weboldal bármely alkotóelemének (együttes és külön- külön is) on-line vagy nyomtatott reprodukálása nyilvános közzététel céljából szigorúan tilos.

A weboldal, illetve annak tartalma, vagy annak bármely részlete eltérő megjelölés hiányában a Szolgáltató szellemi alkotása, mely kizárólag a vonatkozó törvényi korlátok betartása mellett használható fel. A weboldal tartalmának szerzői joga a Szolgáltatót illeti meg. A weboldal tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, hang, videó, animáció, stb.) kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével használható fel, ideértve az átdolgozást is.

 


Product successfully added to the product comparison!